Bueno pois recién chegadiño do meu correo chega a resposta de Rafael Louzán a miña carta sobre o Auditorio.

Estimado Daniel:
Antes de nada quixera felicitarvos, o igual que o fixen cos demáis compañeiros da agrupación, que tamén me enviaron un correo coa mesma petición que vostede me plantexa, polos éxitos acadados nos distintos festivais musicais nos que fostedes recoñecidos. Me dis no teu correo que moitos dos proxectos que tendes non se poden levar a cabo por falla de recursos. Eu quixera que poiderades entender, que a miña dispoción para que a construcción do ansiado auditorio, fose xá unha realidade é total. Pero a realidade nos dí que as necesidades dun concello coma o voso, son moitas e moi variadas, xa sexa o auditorio, pavimentacións, saneamentos, actividades culturais, inversións... e para todas elas, según me fixo saber o voso alcalde en moitas ocasións, a única colaboración das administracións que tivo durante os últimos anos, foron as aportacións que dende esta Institución se concedían. Con elo non quero xustificar nada, simplemente querevos facer ver, que o igual que ocurre na vosa institución, ao largo destes anos o concello tivo que subsistir e administrar as aportacións da Deputación, entre todas as necesidades que xurdían no voso concello, e elo provocou, en contra da voluntade do alcalde, a ralentización de moitos proxectos. Ó marxe do dito, me consta que en breve se ponrá en marcha unha nova fase de construcción do auditorio. En canto a dificultade de acceder a internet cunha velocidade adecuada, decirlle que a Deputación ten en marcha un proxecto, a través do cal, se pretende crear unha rede wimax de acceso a internet de banda ancha en toda a provincia, proxecto cuio plan piloto dará comenzo precisamente no voso concello. Sen máis, un saúdo.
Rafael Louzán Abal
Presidente da Deputación